De gezelligste club van Someren

Scouting biedt niet alleen een leuke plek voor kinderen. Ook als je al wat ouder bent, is er plek voor je bij de gezelligste club van Someren. Wist je dat Scouting voor 100% op vrijwilligers draait?

Ons enthousiaste team kan best een paar leuke vrijwilligers gebruiken! Zou jij iets voor Scouting willen betekenen? Vind jij het leuk om elke zaterdag blije gezichten te zien en kinderen een lach op hun gezicht te bezorgen?

• De Bevergroep met jongens en meisjes van 4 t/m 7 jaar. Zij komen samen op zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur.
  • De Welpengroep met jongens van 7 tot 11 jaar. Begin je zaterdagochtend op een leuke actieve manier tussen 9.00 en 11.00 uur.
  • De Welpen meisjes groep met meisjes van 7 tot 11 jaar. Gezellig met de meiden tussen 11.00 en 13.00 uur.

Kom een keertje kijken of neem contact met ons op! Je kunt ook één van onze vrijwilligers aanspreken.